Welke partij is TEGEN kilometerheffing en TEGEN totale controle door de ambtenarij?

Ik ben de bemoeizucht van de "overheid" meer dan beu. Op wie moet ik stemmen om hier vanaf te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wilders... Dus PVV... Maar die is er helaas niet meer in 2012... Dus daar schiet je niets mee op...

Op het moment dat politieke partijen macht hebben en van de regering deel uit maken willen ze controle. Sticht maar een anarchistische partij, die zal nooit in de regering komen maar komt aan je idee tegemoet.

Zonder overheid: -Geen vangnet als jij je baan verliest (vries dan maar lekker dood) -Geen wegen -Geen politie -Geen brandweer -Geen ambulances -Geen milieu -Geen regels -Geen controle Etc. etc. Dus als jij dat soort zaken niet wilt: dan moet je op een onbewoond eiland gaan wonen (waardoor 't niet langer onbewoond zal zijn). Toegevoegd na 3 minuten: In Nederland moet je dan natuurlijk zo rechts mogelijk stemmen: PVV, VVD, CDA.

Denk je nou echt dat het uitmaakt waar je op stemt? Zijn we in Nederland ooit tevreden met het kabinet? Precies... gewoon niet te druk maken, dat geeft rust!

Ik zou je willen verwijzen naar de link (bron) Doe die test en kijk wat er uitrolt... Succes !

Bronnen:
http://www.partijenwijzer.nl/Ga-naar-de-test