Wat kun je verder nog doen wanneer een viertal jongens (ong.12 jaar) het schaatsen voor alle kinderen bederven? Mijn verzoek te stoppen hielp niet..

De jongens gooiden gericht sneeuwballen in het gezicht van de veel kleinere kinderen, gingen ze pootje haken kortom echt heel vervelend. Mijn herhaaldelijke verzoeken hiermee te stoppen werden weggelachen. Uiteraard waren de ouders van de jongens er niet en de politie bellen vond ik persoonlijk iets te drastisch (maar had ik wellicht toch moeten doen??).

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou gewoon de politie bellen of in de buurt van hun zogenaamd de politie bellen dan schrikken ze wel.

Ik zou eerst een foto van ze maken en dan dreigen de politie te bellen als ze niet onmiddelijk ophouden. Helpt dat niet kan je ze vertellen de politie direct te bellen en hun de foto van hun laten zien, dat helpt vaak wel bij dit soort baldadige pubertjes.

weet je ook niet wie hun ouders zijn? en anders toch gewoon de politie bellen. ik zou wel even op het regionale nummer bellen om verdere problemen te voorkomen