Zijn er in en rond Utrecht/Gouda goede (betaalbare) mogelijkheden om te speeddaten voor een man van 26 jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je gister al gevraagd....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast wel, maar ik denk dat je dan wel iets moet doen aan je naam.... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nicknames..... ;-)
In de realiteit heb ik altijd min echte naam... Had het gisteren gevraagd, maar er zat een flinke fout in de titel, dat ik maar opnieuw gevraagd heb.

Antwoorden (1)

HIERO !
de doelgroep is van 20 tot 15 jaar oud, en het kost 36 euries

In Utrecht zijn onze speeddaten op zondagmiddag bij Lemonia. De speeddate start om 14.30 uur. Bij binnenkomst ontvang je van de host een matchkaart waarop je een ja of nee kunt selecteren en na een welkomstdrankje en de introductie start de speeddate waarbij je 20 singles op een wel heel leuke manier leert kennen!