In welke vakken moet je over het algemeen geslaagd zijn op de middelbare school wil je (hoofd) agent worden?

Toegevoegd na 10 minuten:
Bijvoorbeeld; Wiskunde, scheikunde, Nederlands, Maatschappij en dat soort vakken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

OVER het geheel genomen of IN het algemeen moet je geslaagd zijn, met een voldoende voor alle vakken, inclusief Nederlands, sterkte dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, niet zo gemeen.

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij dat niet de vakken bepalend zijn, maar meer je persoonlijke eigenschappen. Je moet goed kunnen communiceren, inzicht hebben in de opbouw van de samenleving, kennis hebben van normen en waarden. Het is misschien wel slim om je goed te verdiepen in maatschappijleer/rechten, en economie/politicologie.
Amadea