Waar vind ik iemand die veel afweet van zwarte magie?

Ik vraag me af waar je zo soort mensen vindt die bezig zijn met zwarte magie etc

Weet jij het antwoord?

/2500

Zwarte magie bestaat niet, wel kan je iemand angsten aanpraten, die ernstige vormen kunnen aannemen. Maar ook dat is geen zwarte magie, maar heeft alleen met de persoon zelf te maken. Je kunt dus nergens iemand vinden, die iets af weet van zwarte magie. Hooruit iemand die weet waar je naar vraagt. maar zeker al helemaal niemand die het toepast.

dat gaat lastig worden want het bestaat niet. als je op zoek bent naar slechte magie, zal je het kunnen vinden als duidelijk is welk doel het heeft. het is dus niet alleen kwaad of slecht, net zoals witte magie niet altijd goed en positief is. wat je wel kan vinden is zwarte maggi (in de supermarkt) ik denk dat je in de war bent met satanisme en/of teveel films hebt gekeken. wil je het vinden zal je dus een sprookje moeten lezen of een film moeten kijken. mensen die zich met satanisme bezig houden hebben hulp nodig, dus al wist ik ze te vinden dan zou ik het nog niet vertellen. het is gewoon een soort geloof, als je maar genoeg geloofd bestaat het zogenaamd echt, en dan hoef je het niet te zoeken. het is beter om met je beentjes op de grond te blijven staan, en dingen te aanvaarden zoals ze zijn. enkel mensen die hier moeite mee hebben wenden zich tot dit soort belachelijke toestanden om maar een poging te doen om ergens vat op te krijgen. ondertussen leven ze zelf in een droomwereld. soms omdat ze dit zelf hebben gecreëerd, anderen omdat het bij hun cultuur hoort. weer anderen weten niet beter en zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is. info kan je vinden op het WWW, de mensen die hieraan doen zijn net als jij en ik. wil je close komen met iets wat je ermee kan vergelijken dan zou je een sekte kunnen proberen, of een narcist in je persoonlijke leven betrekken, maar het lijkt me sterk dat dit een ambitie van je is ;-) een combi van deze 2 komt m.i. redelijk dichtbij ''' kwade krachten'' (al ben ik er persoonlijk van overtuigd dat er geen kwade krachten bestaan). in elk geloof is er m.i. een bepaalde vorm van negativiteit te vinden. (een bepaald dwang, of een vooroordeel over anders gelovigen)

Ik sluit mij bij bovenstaande antwoorders aan en vat nog even kort samen: Niemand weet veel af van zwarte magie, want iedereen weet alleen van zwarte magie wat hij/zij er zelf over verzint. Het komt op hetzelfde neer als "wie weet het meest af van eenhoorns". Ze bestaan niet, dus iemand kan alleen maar weten wat hij claimt ervan te weten, maar die kan dat nooit met feiten onderbouwen.