Waar vind ik iemand die veel afweet van zwarte magie?

Ik vraag me af waar je zo soort mensen vindt die bezig zijn met zwarte magie etc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig.......ha-ha-ha..........?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je zoiets opzoekken vraag ik me dan altijd af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het een emo of gothic.
Of ben je dat zelf al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET doen het is gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwarte magie bestaat niet, wel kan je iemand angsten aanpraten, die ernstige vormen kunnen aannemen.
Maar ook dat is geen zwarte magie, maar heeft alleen met de persoon zelf te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor Polder-Winti moet je in de Bijlmer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet gevaarlijk en het bestaat niet. het is enkel gevaarlijk als je ervan overtuigd bent dat het bestaat, net als geesten oproepen. winti is geen zwarte magie, net zoals een fobie (ook angstig) geen zwarte magie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk snap ik dit niet. Als het over God gaat en iemand claimt dat hij niet bestaat, dan vallen er allemaal mensen over deze persoon heen. Zodra het over zwarte magie gaat, dan zijn zelfs alle antwoorden het met elkaar eens; dit bestaat niet..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bestaat wel......maar niemand praat er openhartig over, daarom blijft het zo mysterieus......en dat is wat ik me afvraag, hoe kom ik bij die mensen terecht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jij denkt te weten dat het wel bestaat kan je
a) wat meer gaan lezen erover op internet
b) jij hebt een hele goede reden om aan te nemen dat het bestaat en zo weet je zelf ook wel hoe je zo'n iemand kan vinden.
c) je denkt dat het bestaat maar je hebt wat moeite met de feiten en/of je bent in de war met satanisme. het laatste bestaat overigens wel. maar goed, als jij je vast blijft houden aan de gedachte dat het wel bestaat maar niemand erover wil praten en het daarom zo lastig is om erachter te komen is het wellicht verstandig om je huisarts er een keer naar te vragen. ze zullen er niet mee te koop lopen overigens die huisartsen, maar de theorien erachter, daar weten ze écht alles van! het is het proberen waard!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voel je je aangevallen? Zoveel agressie in jouw antwoord....rustig.....ik heb maar mijn mening gegeven ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk je dat ik je aanval? op zich ook wel erg boeiend want het was zeker niet zo bedoeld, ook ik geef enkel mijn mening :) maar goed, de mensen hier zeggen hier niet voor niets hetzelfde uiteraard. als jij ervan overtuigd blijft dat het wel bestaat is het heel lastig om een antwoord te vinden op je vraag. elk persoon die niets snapt van magie (het is niet enkel wit, net zo min als het enkel zwart is) kan #zeggen# dat ie aan zwarte magie doet. waar ik nieuwsgierig naar ben inmiddels: wat versta jij onder zwarte magie?
(misschien komen we daar een stapje verder mee?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm.... niet dus?

Antwoorden (3)

Zwarte magie bestaat niet, wel kan je iemand angsten aanpraten, die ernstige vormen kunnen aannemen.
Maar ook dat is geen zwarte magie, maar heeft alleen met de persoon zelf te maken.
Je kunt dus nergens iemand vinden, die iets af weet van zwarte magie.
Hooruit iemand die weet waar je naar vraagt.
maar zeker al helemaal niemand die het toepast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eddijst scoort puntjes vandaag! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kom ik je tegen als je het niet met me eens bent.
Dit moet even wennen. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
witte magie Ed!!!
:)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, heel mooi!
dat gaat lastig worden want het bestaat niet.

als je op zoek bent naar slechte magie, zal je het kunnen vinden als duidelijk is welk doel het heeft.
het is dus niet alleen kwaad of slecht, net zoals witte magie niet altijd goed en positief is.

wat je wel kan vinden is zwarte maggi (in de supermarkt)

ik denk dat je in de war bent met satanisme en/of teveel films hebt gekeken.
wil je het vinden zal je dus een sprookje moeten lezen of een film moeten kijken.

mensen die zich met satanisme bezig houden hebben hulp nodig, dus al wist ik ze te vinden dan zou ik het nog niet vertellen.

het is gewoon een soort geloof, als je maar genoeg geloofd bestaat het zogenaamd echt, en dan hoef je het niet te zoeken. het is beter om met je beentjes op de grond te blijven staan, en dingen te aanvaarden zoals ze zijn.

enkel mensen die hier moeite mee hebben wenden zich tot dit soort belachelijke toestanden om maar een poging te doen om ergens vat op te krijgen. ondertussen leven ze zelf in een droomwereld.
soms omdat ze dit zelf hebben gecreëerd, anderen omdat het bij hun cultuur hoort. weer anderen weten niet beter en zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is.

info kan je vinden op het WWW, de mensen die hieraan doen zijn net als jij en ik.

wil je close komen met iets wat je ermee kan vergelijken dan zou je een sekte kunnen proberen, of een narcist in je persoonlijke leven betrekken, maar het lijkt me sterk dat dit een ambitie van je is ;-)
een combi van deze 2 komt m.i. redelijk dichtbij ''' kwade krachten'' (al ben ik er persoonlijk van overtuigd dat er geen kwade krachten bestaan).

in elk geloof is er m.i. een bepaalde vorm van negativiteit te vinden. (een bepaald dwang, of een vooroordeel over anders gelovigen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit mij bij bovenstaande antwoorders aan en vat nog even kort samen:

Niemand weet veel af van zwarte magie, want iedereen weet alleen van zwarte magie wat hij/zij er zelf over verzint.
Het komt op hetzelfde neer als "wie weet het meest af van eenhoorns". Ze bestaan niet, dus iemand kan alleen maar weten wat hij claimt ervan te weten, maar die kan dat nooit met feiten onderbouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mensen willen graag dingen in de hand hebben (nare eigenschap vind ik dat persoonlijk, maar o zo menselijk) het is al sneu dat mensen denken dat dit bestaat, maar echt triest is het als mensen denken dit middel in te kunnen zetten om iemand het leven lastig te maken.
(mijn fantasie schiet hierin echt tekort) ik neem even de proef op de som, en denk aan iemand waar ik een hekel aan heb. ik zeg hardop dat er iets negatiefs gaat gebeuren met deze persoon. vervolgens ga ik achterover liggen en wacht je tot de 'kwade krachten' heb werk gaan doen. kwestie van tijd, aangezien elke persoon ooit eens een grote of kleine tegenslag gaat krijgen in zijn leven, en wel meerdere ook. zonder 'vloek' werkt dit net zo overigens, maar dat vergeet ik even voor het gemak, en HUP 'euca's black magic' werkt gewoon ALTIJD en bij iedereen!'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je mij maar niet te pakken neemt, heks Euca...