Kan iemand mij AUB vertellen waar ik de winst-verlies rekening van albert heijn kan vinden ?

Voor een schooloodracht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Albert Heijn heeft geen eigen jaarverslag, omdat het onderdeel is van Ahold N.V. De financiën van Ahold over 2009 en 2010 zijn -in een klein overzicht- in de link te vinden. Als je uitgebreidere informatie nodig hebt, moet je de site even afspeuren, dan vind je ongetwijfeld wat je zoekt.

http://arreport2010.ahold.com/financials/financial-statements/consolidated-income-statement.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die vind je via onderstaande link!