Waarom zijn toiletten gescheiden?

Ik hou me er nooit aan wanneer er een rij staat, en zie niet echt in waarom ze gescheiden zijn in Mannen/Vrouwen. Bij mij op school zijn de toiletten ook niet gescheiden, hoewel die in gebruik zijn door allerlei verschillende mensen van 17-25 jaar oud, en dat levert 0 problemen op

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is in het verleden een keer bedacht om de goede zeden niet te veel op de proef te stellen,maar je hebt ergens gelijk,dit is door een overheid opgelegd,en het is tegenwoordig eigenlijk niet meer toegestaan om als werkgever gebruik te maken van een gemengd toilet, op naturistencampings zie je overigens vaker dat het wel gemengd vootrkomt. Als man moet je je overigens wel houden aan de bordjes omdat je als man in de ogen van vrouwen een perverseling bent als je de toiletruimte betreed terwijl er een vrouwenbordje ophangt. Zo is een bekende van mij, een man die van een vrouwentoilet gebruik maakte terwijl er die dag geen vrouwen aanwezig waren door de werkgever (overheid)beboet werd vanwege het toiletgebruik.

Vrouwen plassen meestal zo lastig op een pisbak! Toegevoegd na 32 seconden: Oja, en mannen kunnen moeilijk plassen als er vrouwen achter ze in de rij staan! Toegevoegd na 1 minuut: En als laatste, vrouwen toiletten zijn doorgaans (bewezen) viezer dan mannentoiletten, en daar willen wij natuurlijk geen last van hebben! Toegevoegd na 6 uur: Heerlijk al die minduimpjes, er zijn dus een hoop vrouwen die graag naar het toilet gaan waar ik net heb zitten kleien! Voel me vereerd!

Denk dat mannen die bij het urinoir staan er ook niet echt op zitten te wachten dat vrouwen binnen lopen om het wc-hokje daar binnen te gaan.

Gewoon voor de privacy, als jij zelf op het toilet zit, je laat een dikke scheet en je komt het hokje uit lopen, opeens staat daar die jongen die je altijd al zo leuk hebt gevonden... Wel een ijsbreker.

Omdat vrouwen samen naar het toilet gaan. Ze gaan dan niet om te plassen maar om te roddelen over mannen.

Ik weet niet op welke school jij zit.! Maar over ter wereld zijn toiletten meestal gescheiden en is aangegeven met een plaatje man en vrouw.. En waarom ze zijn gescheiden dat hoort èènmaal zo.! PS. Respect voor mekaar.! Stel ééns voor een man en een vrouw zijn in de zelfde hok aan het plassen.. Dat kan je toch niet voorstellen.!

Het zal ook geen problemen op leveren maar dit is in verband met privacy. Vaak zien de damestoiletten er smerig uit met een verse tampon op de grond, bloed aan de afvalbak en/of muur denk niet dat mannen hierop zitten te wachten. En natuurlijk om het cru te zeggen dat je niet snel een vluggertje kan maken op de wc terwijl er een hele rij staat te wachten. En zo de wc's onnodig lang bezet houden.

Omdat mannen gewoon ff snel hun handen willen wassen na het urineren en niet te willen ellebogen om erbij te kunnen omdat de spiegel toevallig boven de wasbak hangt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100