Ik wil meespelen met de staatsloterij nieuwjaars avond, is dat nou een normaal staatslot of een oudejaarslot? wat is het verschil

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke foto. Knapperd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij dat op de foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kansloos mensen hierboven..
Over de vraag. Je bedoeld de oudejaars trekking? het is een oudejaars staatslot. Hiermee kun je meer geld verdienen en is dan ook duurder. Met een normaal lot speel je mee voor de 10e van de maand.

Het beste antwoord

Gewone staatsloterij is altijd op de 10e van elke maand. 10 januari dus weer. De oudejaarsloterij is apart, met andere loten die iets duurder zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje en ik hoop dat jij ook iets wint!