De zorgaanbieders stunten er op los - voor níeuwe klanten is er van alles 'gratis' als ze zich aanmelden. Maar is blijven ook wat waard?

Kan ik mijn zorgaanbieder 'verzoeken' mij ook iets te geven omdat ik anders naar een concurrent ga? Ik weet wel dat het een soort chantage is, maar toch... Wie weet hoe dat werkt bij deze bedrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

verzoeken kun je het altijd. maar of ze er iets mee doen is natuurlijk de vraag. Soms gaat een huidige leverancier van een dienst er in mee en krijg je ook een cadeautje als je blijft. IS bij telcom aanbieders ook, Maar de beste manier is gewoon vragen:) En natuurlijk hier laten weten of het is gelukt;)

Je moet goed beseffen wat je doet. Iets cadeau krijgen moet je eigenlijk altijd zelf betalen. ik ben van mening, zoek een verzekering die het best bij je past,de voorwaarden en de prijs. ik denk dan dat je het goed doet.

Uiteindelijk wel. Maar je moet dan vaak al wel heel lang ergens vaste klant bij zijn. En dan krijg je niet echt een welkoms geschenk zoals een handdoek ofzo zoals de nieuwe klanten krijgen ,maar je moet dan denken aan een kortings bon voor een weekendje weg omdat je al zo lang als vaste klant het vertrouwen in hun hebt. ( en dat is meestal net iets waar je niet wat mee doet althans ik niet)