De zorgaanbieders stunten er op los - voor níeuwe klanten is er van alles 'gratis' als ze zich aanmelden. Maar is blijven ook wat waard?

Kan ik mijn zorgaanbieder 'verzoeken' mij ook iets te geven omdat ik anders naar een concurrent ga? Ik weet wel dat het een soort chantage is, maar toch... Wie weet hoe dat werkt bij deze bedrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een aantal jaar geleden stuntte de ANWB ook met soort gelijke acties. Voor studenten een veiligheidsvest met naam. Hierop heb ik de klantendienst voorgelegd dat ik als trouw lid dit moest betalen. Zonder verder inhoudelijk te antwoorden kreeg ik binnen een week zo'n vestje toegestuurd.

Antwoorden (3)

verzoeken kun je het altijd. maar of ze er iets mee doen is natuurlijk de vraag. Soms gaat een huidige leverancier van een dienst er in mee en krijg je ook een cadeautje als je blijft. IS bij telcom aanbieders ook, Maar de beste manier is gewoon vragen:) En natuurlijk hier laten weten of het is gelukt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet goed beseffen wat je doet.
Iets cadeau krijgen moet je eigenlijk
altijd zelf betalen.
ik ben van mening, zoek een verzekering
die het best bij je past,de voorwaarden
en de prijs.
ik denk dan dat je het goed doet.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn vraag minder zwaar bedoeld dan u hem opvat; ik ben er meer nieuwsgierig naar dan dat ik van plan ben het uit te zoeken of te proberen. Ik zit prima bij de verzekering waar ik nu ben, maar aangezien er zoveel gestunt wordt, vroeg ik het me eigenlijk gewoon af. Maar u heeft gelijk als u zegt dat je het voor het 'cadeautje' niet hoeft te doen als je vervolgens meer premie betaalt dan nodig is.
Uiteindelijk wel. Maar je moet dan vaak al wel heel lang ergens vaste klant bij zijn. En dan krijg je niet echt een welkoms geschenk zoals een handdoek ofzo zoals de nieuwe klanten krijgen ,maar je moet dan denken aan een kortings bon voor een weekendje weg omdat je al zo lang als vaste klant het vertrouwen in hun hebt. ( en dat is meestal net iets waar je niet wat mee doet althans ik niet)