Als je meerder jarig bent en je eigen sexfilmpje ziet van je ex-vriend op internet (porno-website). wat kan je doen? aangifte en/of weghalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet zo slim dat je dat gemaakt hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezelf voor je kop slaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel erg voor je, als je met iemand samen bent dan denk je natuurlijk dat die te vertrouwen is! Laf dat die persoon dan dat vertrouwen dat je ooit hebt gesteld schendt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pics or it didn't happen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk het positief. Misschien is dit wel het begin van een nieuwe carrière voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
^hahhahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik heb per ongeluk op 'goeie vraag' gedrukt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je toekomstige baas laten zien. Mits goede tetten.

Antwoorden (5)

Je ex contacteren en vragen of hij hem weg laat halen.

Anders? de site administrator mailen, kijken wat deze zegt.

Laatste optie: Heel erg balen en voorkomen dat het nooit meer gebeurd.

Toegevoegd na 41 seconden:
Laatste optie: Heel erg balen en voorkomen dat het nooit meer gebeurd.

moet natuurlijk zijn
Laatste optie: Heel erg balen en ervoor zorgen dat het nooit meer gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toegevoegd na 41 seconden:
........ :) Had het zelf ook al gezien :P
Je hebt portret recht. Je hebt nadrukkelijk geen toestemming gegeven. In het kader van privacy wetgeving kan je hier aangifte van doen. Tevens kan je van de website eisen dat deze film offline wordt gehaald of ze krijgen de rechter aan de broek van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de website mailen of ze hem weg willen halen. Met een rechtzaak geef ik je weinig kans omdat je nooit zeker weet wie het filmpje op internet heeft gezet... Je kan het iig niet bewijzen.

Verder denk ik eigenlijk niet dat je het helemaal weg gaat krijgen, zo'n filmpje wordt door heel veel mensen bekeken en gedownload. Haal je 'm bij één website weg dan verschijnt ie op een andere wel weer...

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas eens op het internet blijft ie daar rondzwerven
Je kan die ene site natuurlijk wel sommeren dat ie er af moet maar geloof me
Hij is wellicht wel honderden keren gekopiet en duikt wel weer ergens anders op.
je zou er een heel juristen team op moeten zetten om iedereen die het er ook maar weer eens ter download aanbied
te sommeren hem er af te halen
je moet wel heel erg rijk zijn maar je kan zeker aangifte doen
en juridisch advies inwinnen
maar hoe wettig je het ook kunt besturen of niet
eens op het net blijft het op het net
12 jaar geleden
Er zijn verschillende instanties die jouwn ex of de provider kunnen verplichten dit filmpje te verwijderen.
Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt zou ik een advocaat nemen, die weet welke wegen te bewandelen.
En je kunt er ook aangifte tegen doen, je moet alleen wel kunnen bewijzen dat je geen toestemming gegeven hebt dit filmpje te publiceren, en dit is lastig...