In november was het no-shave november. Is er ook zoiets in december?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was het no-fap december

Antwoorden (1)

Ja een zogenoemde: "Don't Shave December."

Dit lijkt echter op een "smoesje" aangezien er nog een aantal meer zijn:

Naast November = ("No Shave November") zijn er:

December = ("Don't Shave December")
January = ("Just Don't Shave January")
February = ("Forget to Shave February")
March = ("Masculine March")
April = ("Atrocious April")
May = ("Manly May")

Zoals je ziet begint elke "zin" met dezelfde letter als de eerste letter van de maand.

Toegevoegd na 3 minuten:
No Shace November wordt ook gebruikt als "goed doel." Mannen laten hun baard staan en halen hiermee geld op voor een goed doel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fout! in november heb je movember Welcome to Movember: Moustache season
Elk jaar in de maand November vraagt Movember aan mannen over de hele wereld om hun snor te laten groeien met als doel geld in te zamelen voor de gezondheid van de man. De snorren van Movember verschenen voor het eerst in 2003 in Australië en vanaf dat moment werd het woord ‘Movember’ razendsnel verspreid over de aardbol. Movember heeft momenteel campagnes lopen in Australië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, de Verenigde Staten, Canada, Zuid-Afrika, Finland, Nederland, België, Denemarken, Noorwegen en de Tsjechische Republiek. Movember kent over de hele wereld Mo Bros en Mo Sistas; ze speelden een heel belangrijke rol in het groeiproces van Movember. Op 1 Movember melden mannen (Mo Bros) zich aan op Movember.com met een gladgeschoren gezicht om vervolgens de rest van de maand een knappe snor te laten groeien. Gesteund door de vrouwen in hun leven, de Mo Sistas, zamelen de Mo Bros van Movember geld in door sponsors te zoeken voor de groeiprestaties van hun snor (Mo). Aan het eind van de maand vieren de Mo Bros en Mo Sistas traditioneel hun inzamelingsacties met een Movember party waarop ze de fel begeerde titels van Miss en Mister Movember uitreiken. Door effectief gedurende de 30 dagen van november wandelende en sprekende uithangborden te zijn, willen de Mo Bros via persoonlijke en publieke gesprekken mensen bewust maken van de dikwijls genegeerde gezondheid van de mannen. Samen zullen we de manier waarop naar gezondheid en welzijn van mannen gekeken wordt echt veranderen. Alle donaties aan Movember worden in Nederland volledig gedoneerd aan het NKI-AVL Fonds, partner van KWF, ten behoeve van het onderzoek naar betere behandelingen voor prostaatkanker, de meest voorkomende kankersoort onder mannen.