Wat gebeurt er met de spullen van winkels die overblijven als het thema weer wordt veranderd? bijv de blokker....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Die worden weggegooid of opgehaald door opkopers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt helemaal niet weggegooid, wat een complete onzin!
die komen in de opruiming of op braderieën
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die blijven gewoon in de winkel, maar dan op een minder prominente plaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om echte thema artikelen gaat Dan gaat dat naar achteren (magazijn ) en dan proberen ze dat eventueel op een andere manier te verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden doormiddel van een scan uit het assortiement gescant en dan worden ze opgeslagen in het magezijn of dat wordt door een soort RD4 of sita of van ganzewinkel opgehaald en gerecyceld wat non food is tenminte en food dat wordt weg gegooit en op bederf afgeschreven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een deel wordt als partijgoederen verhandel, via opkopers of veilingbedrijven.