Waar kun je siliconenspray kopen??

Ik heb net een nieuwe hometrainer en ik via via begrepen dat je deze om de zoveel tijd moet onderhouden met een siliconenspray.
Maar waar haal ik deze en waar moet ik op letten als ik deze wil aanschaffen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Siliconespray koop je in elke doe het zelf zaak; de bekende blauwe bussen met rode dop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Het tweede deel van de vraag is nog niet beantwoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar het is bij siliconespray is net als bij wasbenzine: geen verschil in diverse merken en dus niets om op te letten
(waarschijnlijk staat er nu een chemicus op om mij terecht te wijzen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Barte Piet??

Andere antwoorden (2)

Óók bij de Hema staan ze in het schap.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action kan je siliconenspray kopen en niet duur.
Ongeveer €1,69.
Ga daar maar eens kijken.
Bronnen: