Hoe zorg je ervoor dat er via paypal betalingen het geld direct van je bankrekening wordt afgehaald?

En dan bedoel ik zonder dat je zelf geld moet overmaken via internetbankieren naar paypal, maar dat wanneer je gaat betalen via paypal het geld direct van je bankrekening afgeschreven wordt.

Bijvoorbaat, dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kan gewoon je bankrekening er aan koppelen. PayPal haalt dan 2 kleine bedragen af met een code op je bankafschrift. Deze codes dien je als bevestiging bij PayPal invoeren, dan is je PP aan je bankrekening gekoppeld. Kan enige dagen duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Net eerder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en dan te bedenken dat ik het eerst van de typmachine moet inscannen en dan pas op de PC kan zetten...

Andere antwoorden (1)

Je kunt je paypal-account gewoon koppelen aan je bankrekening. Daar gaat een aantal dagen overheen, omdat er ter controle een klein bedrag wordt overgemaakt. Zodra je bankrekening gekoppeld is, kun je betalen met je paypal-account en wordt het geld van je rekening afgeschreven.
bamibal