Wat is jullie ervaring met het doen van aangifte van oplichting / verduistering jegens een webwinkel?

Mijn continuing story met een bedrijf genaamd Pixmania / Fotovista duurt inmiddels ruim twee maanden en ik zit te overwegen aangifte te doen wegens het achterhouden van het aankoopbedrag (verduistering), dit omdat ze reeds geruime tijd op de hoogte zijn van het feit dat ik de overeenkomst ontbonden heb en ze hebben inmiddels hun (fout geleverde) product ook alweer weken terug.

Ik liet tegen niets anders dan koppigheid en klantonvriendelijkheid aan. Ik zou als medewerker van de klantenservice van dit bedrijf letterlijk bang zijn geweest om in het dagelijks leven klanten tegen te komen.

Zijn er onder jullie mensen bij wie het ook zo ver heeft moeten komen dat ze politie voor zoiets hebben ingeschakeld en heeft dit iets opgeleverd?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb een keer iets gekocht dacht ik maar het bedrijf was al failliet, lekker trouwens die Franse organisatie, euhum.. Toegevoegd na 11 minuten: Oh ja, aangeven heb ik niet gedaan omdat ik het gevoel had dat ik er echt naar kon fluiten.

Onlangs is bij een consumentenprogramma een item geweest over dit onderwerp. Over Pixmania en Fotovista gesproken. Ik heb er meerdere zaken besteld en nooit problemen gehad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100