Nee, de koningin staat niet op een wachtlijst voor een MRI scan. Als ze een klacht heeft, vliegt ze met haar privévliegtuig naar een of andere hoogstaande kliniek in Duitsland en wordt daar meteen geholpen door een of andere chirurg die al lang en breed van tevoren is ingeseind dat de koningin van Nederland een MRI scan nodig heeft.

Als ze ergens in het land een verplicht bezoekje aflegt, krijgt ze de koffie in het plaatselijke café ook gewoon gratis. Je moet niet denken dat Bea daar aan de bar haar portemonnee trekt en 2 Euro neertelt voor een bakje koffie.

Ze is een van de rijkste mensen ter wereld maar ergens voor in de rij staan of ergens voor hoeven betalen zoals wij gewone mensen dat moeten, ho maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijkste mensen ter wereld? Ga fietsen...,
En heb je een bron voor je verhaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fietsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een uitdrukking, maar ik neem aan dat je geen bronnen hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo rijk is bea niet hoor.
Carlos Slim is rijkste persoon nu. Met 74 miljard euro.
De Oranjes hebben een schrale (bijna) 1 miljard euro. Bronnen: http://www.quotenet.nl/quote-500/oranje-boven-koningin-beatrix-hard-op-weg-naar-1-miljard.php http://www.alletop10lijstjes.nl/10-rijkste-mensen-van-2011/

Andere antwoorden (2)

Ja, als ze een normale behandeling zoals iedere andere burger zou krijgen wel. Maar voor de koningin kan nog wel eens een uitzondering worden gemaakt, hoewel dat ten koste van anderen waarschijnlijk niet gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de koningin hoeft niet op een wachtlijst voor een MRI scan.
En ook hoeft ze niet in de wachtkamer plaats te nemen, zij mag meteen doorlopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een super de luxe prive kliniek waar ''normale'' burger niet mogen komen, uiteraard haha