Hey wie is dit model?

Er is namelijk een meisje die me toegevoegd heeft via een datingsite, maar ik geloof niet dat zij dat is.

Herkent iemand haar? Meld het me dan en aub de naam.

Hartelijk dank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je het niet gelooft lijkt mij terecht :-), hoe ze heet weet ik niet :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgende keer kan je tineye gebruiken, je ziet dan snel genoeg dat het een foto is die over het hele web circuleert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"zaadvragende ogen" noemden wij dat vroeger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Geshopte ogen" noemen we dat tegenwoordig ;)
Ritsuka
12 jaar geleden
dat meisje zit echt niet op een datingsite hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er iemand op een datingsite zit die volgens het profiel zowel vrouw als jonger dan 30 is, dan moet je héél erg gaan twijfelen... Sowieso zou ik als je nog geen 30 bent wel een betere plek kunnen verzinnen voor een date...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Make up doet wonderen, deze ogen kan iedere vrouw hebben op een foto met de juiste make up, hoef je niet voor te shoppen ;)
Maar deze foto zal idd ws ook wel geshopt zijn.
Ik vind het trouwens wel mooi hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook hoor.. Niets mis mee, ik hoef er alleen naar te kijken, niet naast wakker te worden. (alhoewel ik er geen probleem mee zou hebben ;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou er niet mee willen daten.

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat heb jij verdacht snel gevonden....! ; o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan heel geheimzinnig doen, maar daar gebruik ik TinEye voor, een Reverse Image Searcher. Soms kom je wel eens een afbeelding tegen waar je de naam/origine niet van kent, dus ga je omgekeerd zoeken. http://www.tineye.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauww bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie! Ik sleep meestal gewoon de afbeelding naar de searchbar op google.nl werkt ook prima. Thnx voor tip. (Y)