Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand leuke engelse boeken om in de 4de klas van de middelbare school te lezen?

Zoals 'A Christmas Carol' o.i.d. Ergens die richting in

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

boeken van John Irving, the world according to garp of hotel new hampshire. erg om gelachen, geweldige verteller
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mary Wolf van Cyntia D Grant, niet al te makelijke woorden dus goed geschikt voor de 4e klas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Orson Scott Card - Ender's Game. Science Fiction. Oorlog tegen buitenaardse wezens die gevochten wordt in een virtuele omgeving door jongelui.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Midnight Blue' van Pauline Fisk is een mix van fantasy en gewone dagelijkse dingen, erg mooi om te lezen en niet te moeilijk woordgebruik.
Als je er helemaal voor wilt gaan is 'The bone people' van Kerewin Holmes (Nieuw-Zeeland) ook echt een aanrader. Gaat over een vrouw die in een toren woont en een half verwilderd jochie en zijn pa opvangt en daar een voorzichtige vriendschap mee begint. Ook mooi om de Maori-cultuur een beetje te leren kennen. Veel leesplezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien niet wat je zoekt, maar ik kan je Harry Potter (in het Engels) aanbevelen. Ik zit in het 3e mid. en kan dit al lezen. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met jouw Engels, maar je kan altijd eens proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding