Weet iemand leuke engelse boeken om in de 4de klas van de middelbare school te lezen?

Zoals 'A Christmas Carol' o.i.d. Ergens die richting in

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

boeken van John Irving, the world according to garp of hotel new hampshire. erg om gelachen, geweldige verteller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mary Wolf van Cyntia D Grant, niet al te makelijke woorden dus goed geschikt voor de 4e klas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Orson Scott Card - Ender's Game. Science Fiction. Oorlog tegen buitenaardse wezens die gevochten wordt in een virtuele omgeving door jongelui.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Midnight Blue' van Pauline Fisk is een mix van fantasy en gewone dagelijkse dingen, erg mooi om te lezen en niet te moeilijk woordgebruik.
Als je er helemaal voor wilt gaan is 'The bone people' van Kerewin Holmes (Nieuw-Zeeland) ook echt een aanrader. Gaat over een vrouw die in een toren woont en een half verwilderd jochie en zijn pa opvangt en daar een voorzichtige vriendschap mee begint. Ook mooi om de Maori-cultuur een beetje te leren kennen. Veel leesplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien niet wat je zoekt, maar ik kan je Harry Potter (in het Engels) aanbevelen. Ik zit in het 3e mid. en kan dit al lezen. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met jouw Engels, maar je kan altijd eens proberen!