ik heb een brief op de post gedaan naar iemand waar die niet voor bedoelt was met privé inhoud kan ik deze nog terug halen (laten halen)?

Toegevoegd na 4 minuten:
mijn vriendin heeft perongeluk het verkeerde adres opgegeven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

ja, bij post.nl. Die kun je bellen, mailen etc. Of naar Postagentschap.

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weinig kans, weet je hoeveel brieven ze daar per dag verwerken? En denk je dat het makkelijk is om net die ene brief eruit te halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus daarnaast bestaat er ook nog iets als privacy. Ze gaan echt geen brief eruit pikken en vernietigen of naar een ander adres sturen op basis van een telefoontje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan die service ook niet vinden op die site...
Wordt moeilijk, ik denk dat je naar de foutief geadresseerde moet bellen en diegene vragen of ze de brief niet willen openen. en retour afzender willen sturen ?
12 jaar geleden
Onmogelijk.

Je zult dat via de geadresseerde op moeten regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou indien mogelijk zelf langs de deur gaan en de brief ophalen.

Wanneer heb je die brief verstuurd?