Bellen of smsen na eerste date?

Gisteren een eerste date gehad. We willen allebei nog een keer afspreken. Wil haar vragen of ze morgen mee gaat naar de film. Wat is in zo'n geval beter. Kiezen voor de veilige sms of het spannende bellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

bellen, dat is persoonlijker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bellen is ALTIJD beter.

Echt waar, je hoeft dan namelijk niet op antwoord te wachten en je kunt uit het enthousiasme af leiden hoeveel zin ze er in heeft, terwijl je uit een smsje geen enkele extra informatie kunt halen behalve dat wat er echt geschreven staat.

daarnaast komt bellen ook gewoon zelfverzekerder over. Dus pak die telefoon :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha je pakt ook de telefoon als je smst ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk in ja :)
Bellen is persoonlijker, maar waarom zo'n haast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm waarom haast? Weet ik niet, het lijkt me gewoon gezellig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maris: kom nou, ben jij nooit verliefd geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp je volkomen, maar.. Je moet elkaar wel de ruimte geven, anders word het al snel *te benauwd* ik bedoel het niet negatief ofzo hoor, alleen ik bekijk het even van de andere kant. Voordurend op elkaars lip zitten kan ook zomaar ineens ergenissen laten ontstaan of erger.. Jullie zijn ineens uitgepraat.. Als je bijvoorbeeld een week wacht, kan je vertellen over; school, werk, wat gedaan in het weekend enz. Je moet het helemaal zelf weten, ik geef alleen mijn advies/raad. Hopelijk bloeit er iets moois. @Free,blabla; ik mag plaatsen wat ik wil. Heus ben ik verliefd geweest en nog steeds ik woon zelfs samen.
Het allerbeste dat je kunt doen is haar een smsje sturen en haar daarin vragen of het haar uitkomt dat je haar over b.v. een half uurtje even belt teneinde een afspraakje met haar te maken voor een volgende date.

Dus niet smsen OF bellen ..maar smsen ÈN bellen..Beide dus.

Groet,

Ton