Weet iemand waar je van die clickers kunt kopen?

vroeger hadden we bij een kinderfeestje vaak van die plastic clicker ik dacht eraan om de weer te gaan gebruiken maar ik kan ze nergens vinden weet iemand nog waar die te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In de goede dieren speciaal zaken, ze worden nog veel gebruikt bij honden trainingen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.doggysfun.nl/Gehoorzaam/de_clicker.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat is dan een modern uitziend doosje met een plaatje er in.
Niet zo'n leuk speelgoedje, in de vorm van een kikker ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben ze in verschillende uitvoeringen ;)"

Andere antwoorden (2)

Ik weet dat ze nog regelmatig op rommelmarkten worden aangeboden.
12 jaar geleden
Ik heb ze laatst nog gezien bij de speelgoedwinkel , in zo'n molen met allemaal goedkope spulletjes (fluitjes, stuiterballetjes enzo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in Den Haag, ik geloof bij de Kikkerkoning, Aert van der Goesstraat. Ik zou ze wel even bellen of ze ze inderdaad hebben.