Is de stad Rotterdam elke zondag geopend??

Dit heb ik ergens gelezen, maar ben er niet zeker van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere stad is zondag open....
Frimu2
12 jaar geleden
Niet helemaal waar. www.woonstad.nl is gewoon gesloten op zondag. Wel in Rotterdam overigens.

Antwoorden (3)

In het centrum van Rotterdam is het elke zondag koopzondag (m.u.v. speciale feestdagen). De winkels buiten het centrum van Rotterdam hebben de eerste zondag van de maand koopzondag en zijn dan geopend van 12.00 uur tot 18.00 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal,en ik kan het weten. ;-)
Frimu2
12 jaar geleden
Buiten het centrum zijn er ook winkels die elke zondag open zijn.
Ja hoor in Rotterdam hebben we geen slagbomen bij de stadsgrenzen.
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
En mocht de stad toch een keer dicht zijn, dan ligt er altijd een sleutel onder de mat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, snedige opmerking.
In het centrum van Rotterdam is er elke week KOOPZONDAG en in Zuidplein ook .