kan het meer dan een week duren voordat een pakketje aankomt?

vriend van me heeft een telefoon gestuurd (niet met tnt) en hij is nog steeds niet aangekomen. Kan het zijn dat het langer dan 1 week duurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien uw vriend daadwerkelijk de telefoon verzonden heeft op deze wijze is dat wel een beetje dom. (beetje?)
Artikelen met een zekere waarde laat men aantekenen. Uw vriend heeft het NIET verzonden of 1 uwer buren heeft de post aangenomen als het niet door de brievenbus paste. Voorts laat ik in het midden hoe en waarom bepaalde zendingen NIET aan komen.

Het beste antwoord

Het is sterk afhankelijk van de vervoerder hoe lang dit duurt. Als het pakketje vanuit het buitenland is verstuurd kan het ook heel lang duren. Als ik u was zou ik die vriend van u vragen om een track en trace code zodat u bij de vervoerder navraag kunt doen, en anders kunt u altijd nog even afwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan , laat het maximaal 2weken duren en als het dan niet komt moet je ze gwn een mailtje sturen en dan gaan je geld terug geven of ze sturen het gewoon nog 1x op. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Het kan ook oneindig lang duren. Dat is het geval als het pakketje nooit aankomt.
escape
12 jaar geleden
Hoe heeft hij het wel verstuurd? Alle manieren om een pakketje te versturen, kan je track en tracen op internet. Op die manier kan je contact opnemen met de vervoerder van je pakketje. Succes