Help! Hoe heet de stichting die winnaars van de loterij helpt?

Een tijd geleden las ik over deze stichting in de NRC. Mensen die de loterij winnen weten vaak niet hoe ze met dit geld om moeten gaan, de stichting helpt hen hierbij. Maar hoe heet die?? Moet ik weten voor een hekeldicht morgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de Staatsloterij weet ik dat deze zelf mensen in dienst heeft om winnaars te begeleiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik heb dat ook gelezen, het schijnt zwaar nodig te zijn ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://vorige.nrc.nl/article2028667.ece

Antwoorden (1)

Doet de loterij volgens mij zelf ;S check de bron