Waarom melden sommige GV antwoorders vragen als ongepast, als ze hen politiek niet welgevallig zijn?

Dat is pure censuur en ik had niet verwacht dat GV antwoorders en zeker moderatoren daar vatbaar voor zou zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Omdat sommige mensen blind (willen) zijn voor een andere mening of gedachtengang dan die van henzelf. Alles wat anders is, is dan per definitie slecht.

Ik zag je vraag voorbij komen en verwijderd worden. Je vraag was eerder een persoonlijke mening dan een vraag en dat zal de reden zijn dat hij verwijderd was. Dit is namelijk geen forum of weblog om persoonlijke meningen te verkondigen, maar een website om goede vragen te stellen en te beantwoorden. Een 'vraag' als 'Waarom zien mensen niet dat Wilders een ordinaire fascist is" zal daarom evengoed verwijderd worden, omdat dat ook geen vraag is, maar een mening verpakt als vraag. Toegevoegd na 1 minuut: (Overigens vind ik het kinderachtig als GV antwoorders voor verklikkertje gaan spelen en gaan roepen dat bepaalde vragen ongepast zijn, laat het modereren maar aan de moderators over)

Niet welgevallig = ongepast... Moderators zijn ook mnsen, neem ik aan...

naar mijn idee is je vraag verwijderd omdat hij niet klopte. je ging er in je vraag van uit dat proletariers linkse rakkers zijn, wat natuurlijk niet zo is. een proletarier is een lid van de arbeidersklasse, en dat zijn lang niet altijd links georienteerde mensen.

Ik heb je vraag niet gezien, dus ook niet verwijderd zien worden. Maar volgens mij moet een vraag iets toevoegen, en ook duidelijk informatie op kunnen leveren. In een vraag moet geen commentaar staan, want dat is een mening en geen vraag. Ik zie hier echter ook wel eens vragen staan waarvan het mij überhaupt verbaast dat ze er blijven staan. Ik ben meestal niet zo van het melden, alleen bij die woningruil vragen, want daar stoor ik me echt aan.