Waarom melden sommige GV antwoorders vragen als ongepast, als ze hen politiek niet welgevallig zijn?

Dat is pure censuur en ik had niet verwacht dat GV antwoorders en zeker moderatoren daar vatbaar voor zou zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou wel wat willen zeggen maar dan treed het door jou beschreven effect op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat is toch erg!

Het beste antwoord

Omdat sommige mensen blind (willen) zijn voor een andere mening of gedachtengang dan die van henzelf. Alles wat anders is, is dan per definitie slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zag je vraag voorbij komen en verwijderd worden. Je vraag was eerder een persoonlijke mening dan een vraag en dat zal de reden zijn dat hij verwijderd was.

Dit is namelijk geen forum of weblog om persoonlijke meningen te verkondigen, maar een website om goede vragen te stellen en te beantwoorden. Een 'vraag' als 'Waarom zien mensen niet dat Wilders een ordinaire fascist is" zal daarom evengoed verwijderd worden, omdat dat ook geen vraag is, maar een mening verpakt als vraag.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Overigens vind ik het kinderachtig als GV antwoorders voor verklikkertje gaan spelen en gaan roepen dat bepaalde vragen ongepast zijn, laat het modereren maar aan de moderators over)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet welgevallig = ongepast...

Moderators zijn ook mnsen, neem ik aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ze maar geen moralisten zijn. Ik verkondig over het algemeen afwijkende meningen en trek daardoor een hoop minnetjes aan. Maar als het een mening is van de medegebruikers, dat ik moet inbinden, dan ga ik wel weg, sans rancune. Dan is de lol ervan af.
Zolang vragen worden verwijderd om objectieve redenen, ook omdat de vraag te kinderlijk is, dan is dat ok, maar antwoorden zouden niet moeten worden gemodereerd, dan kunnen de gebruikers uitstekend zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens... En ik kan het nog eens HEEL goed waarderen ook nog... Ga zo door...
naar mijn idee is je vraag verwijderd omdat hij niet klopte.
je ging er in je vraag van uit dat proletariers linkse rakkers zijn, wat natuurlijk niet zo is.
een proletarier is een lid van de arbeidersklasse, en dat zijn lang niet altijd links georienteerde mensen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt dat ik linkse rakkers bedoelde. Dat was de essentie. Waarom zijn veel GV antwoorders dat?
Rieneke1
14 jaar geleden
misschien omdat er onder de gv-ers veel slimmeriken zitten? ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja nee precies....
Ik heb je vraag niet gezien, dus ook niet verwijderd zien worden. Maar volgens mij moet een vraag iets toevoegen, en ook duidelijk informatie op kunnen leveren. In een vraag moet geen commentaar staan, want dat is een mening en geen vraag.
Ik zie hier echter ook wel eens vragen staan waarvan het mij überhaupt verbaast dat ze er blijven staan. Ik ben meestal niet zo van het melden, alleen bij die woningruil vragen, want daar stoor ik me echt aan.