waar kan ik van die lege harde kaft boekjes kopen om kado te geven en zelf foto's in te plakken en teksten bij te schrijven als afscheidskadotje?

Het is voor volwassenen, voor vrouwen. heb ook al gezocht op poeziealbum maar dat word bijna niet meer verkocht.
iemand tips of andere leuke ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

klinkt misschien raar, maar bij een speelgoedwinkel.

de Hema heb je natuurlijk al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst bij de Hema een leuk foto album gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die van vroeger bedoeld zou de rommelmarkt of kringloopwinkel een goede optie zijn.
12 jaar geleden
Wordt ook wel dummy genoemd en te koop bij een kantoorboekhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Je kunt ze ook kopen bij de actiewinkels die boeken verkopen.
Toen m'n vriendin jarig was, hebben we een notitieboekje gekocht. Ook allemaal foto's ingeplakt en leuke tekstjes bij gezet... Je hebt ze gelinieerd of juist niet, met lijntjes is wel handig als je er echt lange verhalen bij wilt zetten... Er zijn veel verschillende notitieboekjes, en je kunt ze in veel winkels vinden: de bruna, hema, action, etc. :)

(eigenlijk meer een tip dan een antwoord, maar misschien heb je er wat aan ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n dubbel plastic kaftje is juist leuk! Snij hem aan de bovenkant netjes open en schuif er een leuke foto in, of een zelfgemaakte voorkant ;-)
Bij de actionist hebben ze leuke voor heel weinig geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O.a. bij de boekhandel, Bijenkorf verkopen ze het merk PaperBlanks en Moleskine. Verschillende formaten en uitvoeringen zijn verkrijgbaar!

Online vind je een groot aanbod van beide merken bij:
www.beautiful papershop.com

Toegevoegd na 1 minuut:
geen spatie tussen beautiful en paper!