Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel je wilt veranderen van school, gaan je cijfers dan mee naar de volgende school?

Ik heb tot nu hele slechte cijfers. Ik zit in 3 havo en heb tot nu gepresteerd voor elk vak een 1 te staan. Als je naar een andere school gaat, gaan je cijfers dan mee of is het gewoon uit het register?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er is altijd contact tussen de oude en de nieuwe school, óók over de cijfers. Die worden ook opgestuurd. Ze worden dan niet klakkeloos overgenomen, maar ze hebben wel degelijk invloed op je plaatsing. Anders zou iemand met slechte cijfers immers halverwege bijvoorbeeld schooljaar 3 gewoon kunnen overstappen naar halverwege klas 3 van een andere school?? Dat zou hele volksverhuizingen opleveren :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neej bij mij gingen me cijfers niet mee, begon met blanco cijferlijst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, maar het kan wel een reden zijn om niet aangenomen te worden op de andere school, of om in 2 havo te worden geplaatst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing