A. Ja die bestaat gewoon.
B. Onbekend/geheim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zullen zij vast wel hebben. Area 51 bestaat wel, maar wat daar wordt gedaan, is geheim voor de mensen. Er zijn allemaal filmpjes op YouTube te vinden met mensen die zo dicht mogelijk proberen te komen en dan komen er legervoeetuigen om je weg te sturen. Misschien worden daar geheime dingen gedaan, misschien niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, waarom krijg ik een min, rare mensen hier toch weer altijd.
Ja het bestaat wel. Daar worden nieuwe vliegtuigen ontwikkeld voor de amerikaanse leger en voor de CIA. De stealth technologie was daar ontwikkeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Heb er ook een docu over gezien op discovery. Heeft helemaal niets met aliens te maken.
The Groom Lake Test Site zoals het officieel heet bestaat.

De basis is ook gebruikt om topgeheime militaire projecten en hardware (zoals satellietonderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken. Zie daarvoor de pagina over Big Bird. Er wordt ook vaker gesproken over ingangen naar onder de grond gelegen gebieden die op satellietfoto's te zien zijn.