waar kan ik mede-lesbische ontmoeten?

Ik ben er al een tijdje achter dat ik op meisjes val maar ik heb geen ideee waar je op mijn leeftijd(17) iemand zou vinden die ook lesbisch zou zijn. Ik weet wel op internet maar bij van die datingsites is het allemaal 18+..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel goed dat je er voor uitkomt. ;)

Het beste antwoord

Kijk eens op www.coc.nl, www.pann.nl, www.expreszo.nl, en wellicht heb je iets aan www.kringenamsterdam.nl (maar ik weet niet uit welke regio je komt). Ook kun je misschien eens naar een gaycafé, er zijn er genoeg op internet te vinden. :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Expreszo heeft ook een gedeelte waar je een oproep kunt plaatsen . Dit is niet enkel voor 18+ers. Zie link hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! de site van expreszo is een leuke en goede site =D

Andere antwoorden (3)

Via COC of ga het komend weekend naar Amsterdam. Gay Pride Canal Tour en een hoop te doen in oa Reguliersdwarsstraat, bij Koningsplein (tram lijn 1, 2, 5).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ghehe toevallig ga ik daar heen!
Mijn zus gaat wel eens naar pann. Weet echt niet wat het is haha, maar ze vind het altijd leuk. Ook is er in elke stad wel een gaycafé/club te vinden, met genoeg jong volk ;) Succes !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan me voorstellen dat je t niet direct in je eentje ergens binnen stapt. als je via een forum anderen leert kennen, kun je wat afspreken.
Hieronder een paar sites

Misschien heb je hier iets aan?
Kan me voorstellen dat
25 jaar ervaring!
Switchboard is het landelijke informatie- en adviespunt voor alle vragen over homoseksualiteit, biseksualiteit en transgender leefstijl. Anoniem en vertrouwelijk!

mail:helpdesk@switchboard.nl

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag

Bezoek ons ook op facebook!