controle tijden van parkeerbeheer? in amsterdam oost ?

op welke tijden controleert parkeerbeheer het meest?
in de regio Amsterdam oost Zeeburg, weet iemand dat misschien ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stop gewoon geld in de meter. Jij wilt ergens parkeren waar je moet betalen, doe dat dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je het wel hebben op dat moment

Het beste antwoord

Er zijn geen vaste tijden voor, ik kan iemand die werkt als parkeerbeheer.
De ene keer om 2 uur de andere keer om 10 uur dan weer om 5 uur of dan weer om 20 uur enz enz
Als ze vaste tijden aan houden dan gaat iedereen zich aan die tijden houden.
En dan hebben ze mooi de kans om niet te betalen.
Dus vandaar dat ze niet op vaste tijdstippen komen.

Dus dat wordt gewoon betalen voor je, of je moet die gok wagen en een risico lopen op een vette boete.
Ik zou voor betalen kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke IDIOOT heeft hier een min op gegeven???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel dus niet op de tijden dat die persoon werkt maar ik bedoel dus in de straaten waar je moet betalen. Dus bv in de zeilstraat of overtoom of keizersgracht of weet ik veel waar.
Ze komen gewoon op verschillende tijden zoals vandaag komen bv om bv 14.00 en later weer om 21.30 .
En morgen komen ze daar weer om 10.45 en dan weer om 14.38 en daarna misschien nog een keer om 20.12 ze hebben dus geen vaste tijden.