Welke Amerikaanse president zei ooit "Ongelooflijk, Europa zijn eigenlijk verschillende landen!"?

Ik heb ooit eens gehoord dat de Amerikanen vroeger niet echt wisten dat Europa uit verschillende landen bestaat, in plaats van het statensysteem bij hen. Dan was er een president in Europa geweest en toen hij weer in Amerika kwam, deed hij deze uitspraak. Wie was het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als Bush (jr) , maar ik kan het nog niet vinden......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
has to be G.W.B.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan eigenlijk niet missen he ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of Reagan, ook al niet erg bekend om zijn "slimme" uitspraken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ken ik vooral van :'Ketchup is a vegetable'. Wat helaas vele Amerikanen ter harte hebben genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de naam van die president weet ik niet, maar vond wel een hilarisch stukje waarmee aan wordt gegeven dat hij niet de enige is/was. Bronnen:
- http://www.snotr.com/video/675/A_blonde_and_a_3rd_grade_geography_question
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, vlgs mij kan dat best Sjors Loper Bos zijn. Die gast was VOOR zijn ambtsperiode nog nooit in het buitenland geweest!!! @Marleen: Reagan wilde ketchup een groente maken omdat het dan in een lager belastingtarief zou vallen. Tja, waar je je al zo druk om maakt als machtigste man van de wereld!
Amadea
12 jaar geleden
Schitterend! Ze kent wel turkey, maar dat hungry ook een land is...

Antwoorden (1)

Het antwoord is: Geen.
Als je dit gehoord hebt is het vast en zeker een broodje aap.