waar in r'dam ( bij de koopgoot en lijnbaan ) kan je een waterpijp kopen die niet duur is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dordtsestraatweg 434a in Rotterdam-zuid

met de auto ongeveer 14 min

zie

http://www.apollyon.nl/Waterpijpen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! kan ik hier naarbinnen? ik ben 17
Dordstestraatweg is idd een goeie. Kun je ook vanalles kopen behalve planten of stekjes (zover ik weet).

Maar ik zou ook eens online gaan kijken. Online smartshop googlen en voila. Ik heb er zelf ook een aantal dingen gekocht en worden aan huis bezorgd.