waarom kan je geen 10 euro meer pinnen alleen maar 20?

Normaal kon je 10 euro pinnen maar tegenwoordig kan het niet meer en kan je alleen 20 euro pinnen , heel irritant vind ik dat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.7K

Het beste antwoord

Ik weet niet waar jij pint, maar bij ons in 't dorp kan het nog wel. Je kan hier zelfs aangeven in welke biljetten je het wilt ontvangen. Ligt er wel aan bij welk pinapparaat je pint, want in de supermarkt heb je minder keuze uit briefjes en bedragen dan bij de bank zelf (waar je een bedrag in kan toetsen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is behoorlijk afhankelijk van waar je pint. Ik kan hier in de regio moeiteloos 10 pinnen. Wellicht dat in Nederland bepaalde banken besloten hebben dat de kosten om 10E biljetten uit te geven te hoog werden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer maar eens bij een andere bank dan. de kids pinnen hier in de stad bij verschillende banken een tientje in het voorbijgaan en probleemloos.
Mogelijk had die bank net geen tientjes meer op voorraad. Of is er iets aan de binnenkant met de tientjesvoorraad afgifte niet goed. Loop eens binnen bij jouw bank om naar het waarom te vragen. Mogelijk is het een tijdelijk iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn de tieneuro biljetten opgeweest. Want 10 euro kun je gewoon pinnen volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan afhankelijk zijn van de bank waar u uw geldopname wilt doen.

het kan ook zijn zoals hier bij ons vaak gebeurd dat de 10 eurobiljetten op zijn. vaak word dit echter wel aangegeven dit geldt overigens wel voor abn amro en Rabo. bij andere banken heb ik hier minder ervaring mee.

echter zou het opnemen van een 10 euro biljet gewoon mogelijk moeten wezen. alleen de 5 eurobiljetten zijn er als het ware uitgehaald. desondanks is het naar wat ik geloof wel mogelijk om bij sommige banken 5 euro te pinnen.

het beste is natuurlijk om gewoon contact te zoeken met de bank indien dit probleem zich voor blijft doen en vragen waarom dit zo is. indien u volgende week weer 10 euro kan pinnen zal de automaat hoogstwaarschijnlijk weer zijn bijgevuld met 10 euro biljetten.

Succes!!