waarom kan je geen 10 euro meer pinnen alleen maar 20?

Normaal kon je 10 euro pinnen maar tegenwoordig kan het niet meer en kan je alleen 20 euro pinnen , heel irritant vind ik dat

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is behoorlijk afhankelijk van waar je pint. Ik kan hier in de regio moeiteloos 10 pinnen. Wellicht dat in Nederland bepaalde banken besloten hebben dat de kosten om 10E biljetten uit te geven te hoog werden

Het kan afhankelijk zijn van de bank waar u uw geldopname wilt doen. het kan ook zijn zoals hier bij ons vaak gebeurd dat de 10 eurobiljetten op zijn. vaak word dit echter wel aangegeven dit geldt overigens wel voor abn amro en Rabo. bij andere banken heb ik hier minder ervaring mee. echter zou het opnemen van een 10 euro biljet gewoon mogelijk moeten wezen. alleen de 5 eurobiljetten zijn er als het ware uitgehaald. desondanks is het naar wat ik geloof wel mogelijk om bij sommige banken 5 euro te pinnen. het beste is natuurlijk om gewoon contact te zoeken met de bank indien dit probleem zich voor blijft doen en vragen waarom dit zo is. indien u volgende week weer 10 euro kan pinnen zal de automaat hoogstwaarschijnlijk weer zijn bijgevuld met 10 euro biljetten. Succes!!