Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik op zondag ongestoord studeren?

Normaal gesproken studeer ik in de bibliotheek, maar die is gesloten op zondag. Thuis of bij bekenden is geen optie, het liefst wil ik in een rustige openbare ruimte studeren of een plek waar ik geen entree o.i.d. hoef te betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de centrale hal van een ziekenhuis. Buiten de bezoek uren is t daar erg rustig en vaak staan er tafels met stoelen genoeg om te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In de kerk, daar is het altijd heel rustig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is soms ook heerlijk om in de natuur te studeren. Aan een rivier op een strandje of tegen een boom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
museumjaarkaart aanschaffen. Kun je verder gratis het museum in. Vaak heb je daar ook ruimtes om rustig achtergronden van de museumstukken na te lezen.
En je komt nog eens ergens
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Ga naar het park! Morgen is het lekker weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
In de winter lijkt mij dat geen optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee das ook weer waar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm denk dan niet dat je in de hitte kan concentreren
Met oordopjes in kun je zelf de rust creëren. Dan hoef je niet op zoek naar een andere locatie. Beetje vreemd als je met je boeken onder je arm moet lopen op zoek naar een rustige plek. Wat heb je tot u toe gedaan op de zondagen?

In de tuin, in een park in de buurt, op een verlaten schoolplein mischien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De openbare bibliotheek te Groningen, het hoofdgebouw, is op zondag wel open vanaf een bepaalde tijd tot 17.00 uur. Echter niet in bepaalde zomermaanden. Het gebruik van de computers is of was gratis. Verder kan je denken aan een internetcafé, maar het gebruik van de computers kost nogal wat. Misschien kan je er wel zitten zonder gebruikmaking van een computer. Het lijkt mij dan wel fatsoenlijk om dan daar wat consumpties te kopen. Misschien kan je in een rustig café gaan zitten in een andere woonwijk, dus waar men je niet kent. Ook daar zal je wel wat moeten consumeren, maar entree hoef je daar niet te betalen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding