Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het in Zwitserland verboden voor mannen na 22.00 uur staand te plassen?

Waarom heeft men dit ooit in de wet gezet? Het kan toch niet gecontroleerd worden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij is dit net als de wet die in Engeland nog steeds van toepassing is; als je op een bepaalde dag op een bepaalde tijd op de grens met Wales gaat staan, mag je zonder vervolgd te worden een Welshman met pijl en boog beschieten :)
Of de wet die in Nederland geldt; men mag niet langer dan15 minuten op een toilet verblijven, ook niet op eigen toilet, omdat het beschikbaar moet zijn voor anderen.
Ik gok het op een stel verveelde ambtenaren :P

Toegevoegd na 32 minuten:
En nu even serieus:
het blijkt dat dit is om nachtelijk geluidsoverlast te voorkomen. Zittend maakt iemand natuurlijk minder geluid.

Het eerste gedeelte van mijn antwoord was met name gekkigheid natuurlijk :) mijn excuses
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Toch een beetje raar. Als al die mannen opeens moeten gaan zitten, wat ze bijna nooit doen, zal het vast ook niet geluidloos zijn. En ik vind het raar dat dit ook geldt binnen particuliere huizen en niet alleen in openbare toiletten.
Maar, goed antwoord: +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wetten zijn er natuurlijk om overtreden te worden, dolfti ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding