Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ik denk dat de recherche dat ook wel wil weten... Misschien door deze kast?

http://www.datditkaninnederland.nl/grappig-humor/humor-ikea-bin-laden-kast-was-de-aanleiding-voor-de-bommen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn mensen die het niet met het bestuur van ikea eens is!!

ze dreigen steeds dus met de bommeldingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er mensen in deze wereld rondlopen, en dus OOK in Nederland, die zeer vreemde ideeën hebben.... en er zijn er ook, die deze ideeën uitvoeren.... helaas!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet duidelijk, in elk geval niet openbaar. Het kan best zijn dat er specifieke dreigementen zijn (geweest) en in dat geval zal de politie daar meer van weten - maar officieel is er niets bekend.
Er zijn 4 explosies geweest: Son, Gent, Lille, Dresden. Maar die waren niet allemaal vergelijkbaar - een ontplofte afvalbak buiten (Son) is iets heel anders dan een bom op de keukenafdeling (Dresden). Zijn ze door dezelfde persoon/personen/actiegroep uitgevoerd? Of zaten er imiteerders bij?
In elk geval breekt nu de pleuris uit zodra ergens een onbeheerd pakje staat en zullen bommeldingen serieus worden genomen - wat weer aanleiding kan zijn voor "lolbroeken" om es te gaan bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gelezen dat ikea al heel lang kampt van afpersing vanuit oostelijke mensen. Destijds hebben ze ook vele malen betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit kringen heb ik begrepen dat het hout wat gebruikt wordt voor de productie van meubilair bij Ikea verantwoordelijk is voor ontbossing van oerwouden. Waarschijnlijk is er achter de schermen al langer onderhandelt hierover en zijn ze nu hun dreigementen aan het uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding