Hij blijkt nu en zoontje te hebben genaamd Matias. Zie hier het nieuwsbericht:

Hilversum - Volgens de advocaat van Stephany Flores zou Joran van der Sloot vader zijn geworden van een zoon. De advocaat zou dat hebben laten weten in het Peruaanse actualiteitenprogramma 90 Segundos, zo meldt de Wereldomroep zaterdag.

Het zoontje van Joran zou Matias heten en op 30 maart zijn geboren.

Verschillende media meldden al eerder dat Joran een relatie zou hebben met een meisje dat ook nog eens zwanger van hem zou zijn. Volgens de Wereldomroep zijn er inmiddels ook beelden van deze 22-jarige vrouw uit Peru verschenen en zou zij hem al verschillende malen in de gevangenis hebben bezocht.

Van der Sloot wordt verdacht van de moord op Stephany Flores en zit opgesloten in de streng beveiligde Castro Castro gevangenis in de Peruaanse hoofdstad Lima. Bij het laatste verhoor wilde Van der Sloot op de vraag of hij de vader is niet ingaan. Hij zei dat het om een privézaak gaat.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/130665/Joran_van_der_Sloot_heeft_een_zoon.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij ook... 't blijft een gekke man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bericht wordt alweer ontkend in de media...

Andere antwoorden (3)

Ik las net op telegraaf dat hij toch geen zoontje heeft en het allemaal verzonnen verhaal us.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je dit gelezen dan, mag ik een bron? - is niet van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoorde dit ook op sbs6 dat een vriendin van joran heeft gezegd dat dit verhaal niet klopt! Dus om jouw minnen te compenseren krijg je een +
zijn ex advocaat heeft te kennen gegeven dat hij geen vader is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens ex advocaat Altez is de moeder bereid een DNA test te doen om te bewijzen dat Joran niet de vader is .
Zij zou
joran wel kennen omdat zij af en toe dingen voor Joran kocht .
En meenam naar de gevangenis .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor je bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je .