Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke simpele dingen maken het leven beter?

Beloftes nakomen, sporten, onzelfzuchtig zijn? En waarom doen we het niet (altijd)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
911

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of het zo simpel is toe te passen voor iedereen, maar ik denk dat positief denken en minder mopperen over een heleboel dingen het leven een stuk beter zouden maken!
Count your blessings ipv zeuren over een heleboel dingen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Omdat we tegenwoordig geen tijd meer hebben helaas .Net als te laat of niet komen op een afspraak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn Moestuin maakt mij het leven simpel en lekker geen gezeur aan een kassa voor een pondje boontjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leven in het NU en je niet te veel zorgen (proberen) te maken, over dat wat nog (of niet) gaat komen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrije dag nemen om nou eens echt niets te doen ,in plaats van ons leven vol te proppen met allerlei belangrijke onbelangrijke dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een simpel ding dat mijn leven beter maakt...
Een lekkere bak koffie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
. Wat het leven echt beter maakt? Zelfreflectie, zelfkennis dus. Zelfreflectie betekent weten waarom je doet zoals je doet, het is een proces dat men bewustwording van het eigen ik noemt. Zodra je kennis heb vergaard over wie je nu eigenlijk bent dan ben je in staat om te weten waar nou eigenlijk je echte behoeftes liggen. Dit geeft zeker een kwaliteitsimpuls aan het leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn leuke ding is mezelf leren kennen.

Waarom ze het niet altijd doen is omdat we er naar uit willen kijken om te gaan doen, die spanning, ongeduld maak het nog leuker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Gewoon" beginnen met het groeten van buren en bekenden en niet blijven rennen omdat alles op tijd af moet want vaak blijft op het werk het rapport wat haast heeft nog wel even op het bureau liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
respect hebben voor elkaar.

omdat iedereen een ander karakter heeft, en soms wil je het wel maar maakt de ander het er zelf naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding