Stel je bent 20 jaar en je gaat gokken bij een particuliere gokhal (21+) je wordt toegelaten maaar

Je wint de jackpot mag je dit geld dan wettelijk houden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar voor de wet is 18 legaal toch

Antwoorden (5)

Oei ik denk je op dat moment de grootste pechvogel bent.
Want nee, je mag de prijs niet houden.

In Las Vegas is ooit een minderjarige jackpotwinnaar geweest.
Ook hij mocht de prijs niet in ontvangst nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je zult dan het geld aan je Ouders/Voogd moeten geven OF je krijgt niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs dat mag niet.
Hij was onwettig aan het spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo onwettig? Hij is met 20 meerderjarig.
nee, je hebt het geld onrechtmatig gewonnen, en je kan het dus niet uitgekeerd krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag het niet houden maar je kunt een vriend bellen boven 21 dan kan hij het halen en kan je een deal sluiten dat hij het aan jou geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijp niet 21+ want in dit land ben je met 18 jaar volledig meerderjarig. Als er al een uitzondering zou worden gemaakt om binnen te komen dan is de jackpot wel van je.