Bijna alles. Afspraken maken, kleding regelen, hotelkamers boeken, tafeltjes in restaurants bespreken, enz. enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, ik heb er ook geen, dank je;-)
Die doet jouw boodschappen, maar dan niet naar appie maar naar de mode en aanverwante zaken.
Als jij geen tijd hebt om gezellig te gaan shoppen, of om die tas bij je nieuwe outfit te vinden
anneliez
12 jaar geleden
Die bepaalt samen met jou wat je nog nodig hebt in je garderobe.
Kleur, snit, etc.
En dan krijg je advies.
Of laat haar de kleding en accesoires kopen, zodat je er zelf geen omkijken naar hebt.

Twee citaten uit websites van personal shoppers,
waar ik de naam van heb weggehaald en ook geen linken van zal vermelden:

Welke kleding past het beste bij mijn persoonlijkheid en uitstraling? Waar kan ik deze kleding vinden?
Wat is een metamorfose of kledingadvies en wat betekent een metamorfose of kledingadvies voor mij? Het zijn vragen waar veel mensen geen antwoord op hebben. De personal shopper van X XXXXX helpt je om een antwoord op deze vragen te vinden ook voor een top metamorfose. Ook als je zelf geen tijd hebt om te shoppen, staat de personal shopper klaar om nieuwe kleding voor je uit te zoeken.

Bij personal shopping wordt altijd rekening gehouden met persoonlijke wensen, de soort functie die je bekleedt, te besteden budget en uiteraard unieke lichaamsvormen. Naar aanleiding hiervan geeft de personal shopper van XXXXXXXXX kledingadvies en allerlei handige tips.
Door al deze persoonlijke eigenschappen zal de kleding je persoonlijkheid alleen maar versterken.
Je kunt ervoor kiezen om samen te winkelen met de personal shopper of haar alleen laten winkelen.

Toegevoegd na 22 minuten:
En.....sinds ik dit getypt heb,
heb ik onderaan mijn pagina een reclame
voor.........een personal shopper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-? Waarom dat? + hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Mark.
Alle antwoorden hebben inmiddels een min.
Maar een al te actieve minnaar kan wel gepakt worden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestalis het zo, dat een al te actieve minnaar jou pakt, maar dan spreken we over een heel andere categorie.
Ik vind het toch ergens wel een inbreuk die reclame die gerelateerd is aan iemands antwoord, of aan het bezoeken van een bepaalde website!
Voor je antwoord een dikke plus!