Kan je dit verklaren

Na dat ik grudge heb gezien die super enge horror geesten film gebeuren er rare dingen vlak na de dag dat ik die film zag.Rare ding 1 is mijn telefoon is opeens spoorloos verdwenen ik leg de hem op het kastje voor dat ik ging slapen toen belde ik ernaar ik wist 100% zeker dat iemand opnam maar je hoorde alleen rare geluiden precies net als bij die film toen die broer van die meisje belde de 2x hoorde je een lange piep gelijk na dat ik belde dat gebeurt aleen als iemand de oproep heeft geweigerd en dingen verdwijnen.En elke keer als ik loop zie ik iets wits achter me en als ik na achter kijk is er opeens niks net als bij die film.En toen ik me kamer deur dicht en daarna naar beneden ging.Vergat ik iets in me kamer toen ging ik dus naar boven maar de deur was open.Kan je dit verklaren ik heb al een verklaring geesten bestaan en ik ben VERVLOEKT.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien geen enge films meer voor een tijdje? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha indd even geen enge films meer vooor jou! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interpunctie zou dit verhaal een stuk verleidelijker maken om te lezen! :)

Het beste antwoord

De rationele verklaring is dat jij een enorm beïnvloedbaar persoon bent die in het vervolg beter niet naar horror-films kan kijken.

De reden dat er niks is als je achter je kijkt, is omdat er ook echt NIKS is. Je haalt jezelf allerlei dingen in je hoofd. Als je twijfelt aan wat je ziet, moet je naar de opticien om te laten kijken of je ogen nog wel in orde zijn.
Als er deuren open springen in je huis heb je last van tocht of is je hang- en sluitwerk aan een onderhoudsbeurtje toe.

En je telefoon moet je gewoon goed zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mijn telefoon zat gewoon onder me bed maar de andere dingen snap ik nog steeds niet?

Andere antwoorden (6)

Je beeldt het je in. Na het kijken van de film ben je veel meer gefocust op onverklaarbare dingen en probeer je dingen te zoeken. En juist als je zo gaat zoeken, zie je dingen die er niet zijn.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja eerst wel die dag na de film was ik heel gefocust maar de volgende dag niet meer ik zei zelf tegen me zelf het is maar een film en toen ik al helemaal niet meer bang was gebeurde er opeens rare dingen de dag erna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het bijzondere van de menselijke geest. Die kan ook als je ergens niet heel bewust aan denkt er toch mee bezig blijven.
Ja, dat kan ik wel verklaren. Je hebt je laten beïnvloeden door die film, en nu denk je dingen te zien die er niet zijn, en verklaar je zelf dingen die op ieder ander moment ook hadden kunnen gebeuren vanuit wat je in die film gezien hebt.

Je bent niet vervloekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgensmij hallucineer je een beetje, als ik jouw was zouw ik een komedie film gaan kijken, zo snel mogelijk als je er snel anaf wil zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je beeld het je absoluut niet in. Ik geloof ook dat geesten bestaan en het kan best zo zijn dat je bent vervloekt ofsoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een film die gemaakt is kan jouw leven echt niet veranderen.
Het dringt waarschijnlijk vanzelf tot je door dat het aan je eigen fantasieën ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk, weet bijna zelf wel zeker, dat je fantasie met jou op loop is gegaan, na een tijdje gaat het wel over.
Mocht dit niet gebeuren, ga dan even naar de huisarts.
En over de vervloeking gesproken: wees gerust, vervloekingen bestaan niet, vervloekingen zijn bedoeld om (meestal mensen die makkelijk te beïnvloeden zijn) angst aan te jagen en verder niets.