Aan welke bedrijven moet ik een adreswijziging doorgeven?

Ik ga verhuizen en moet bij heel veel bedrijven een adres wijziging door geven maar ben bang dat ik er een paar vergeet kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Geef bij de post de opdracht om je post nog X maanden door te sturen. De bedrijven die je vergeten bent kan je op die manier op een later stadium inlichten. Daarnaast kan je rond nieuwjaar ook nog een keer naar je oude adres gaan, om te kijken of er post aangekomen is.

De belastingdienst De telefoonmaatschappij De gemeente (die geeft het geloof ik ook door aan de belastingdienst) Al je lopende verzekeringen/of je tussenpersoon Je bank Je huisarts Al je abonnementen op bladen/kranten De energiemaatschappij Waterleiding Pensioenfonds Werkgever Etc Voor de rest bij de post een verhuisservice afsluiten dan kan je de rest gelijk aanpassen die je nog niet hebt gedaan.

Indertijd had de `post voorgedrukte formulieren met alle mogelijke (bedrijfs)adressen en kon je aankruisen waar jij relaties mee had, en dat leverde je in bij de ptt. Ik weet niet of TNT die ook heeft.

Was ik ook altijd bang voor. Gelukkig hebben ze bij TNT een "verhuisservice". Hier kan je alle bedrijven aanvinken op een lijst, (de meest voorkomende) en de TNT stuurt een adreswijziging. Van overige bedrijven of instellingen kun je de post gewoon door laten sturen. Dit is de eerste maand gratis. Zo krijg je in ieder geval nog wat binnen van die bedrijven die je niet in kon lichten. Je weet tenslotte nooit helemaal uit je hoofd bij wie je adres bekend is. Makkelijk allemaal online te regelen: http://www.tntpost.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/verhuisservice/?trc=adw-vhs-ggl010111-sea-TNT%20verhuisservice