meestal geef ik iets met mijn spreekbeurt, wat kan ik gefen nu ik mijn spreekbeurt over new york hou?!

vorig jaar gaf ik bij mijn spreekbeurt bijv. over brazilie braziliaanse armbandjes. wat nu?! moet niet al te veel geld kosten.

Toegevoegd na 17 uur:
ik vind alles wel een goed idee, ik kan niet kiezen voor een beste andwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Stickers met "I love New York". Zoiets bedoel ik dan: http://rlv.zcache.com/i_love_new_york_design_sticker-p217153031771935427tdcj_380.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hamburger, kost maar 1 euro per stuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol en als je in een klas van 30 mensen zit ben je gelijk 30 eurooss kwijt ;0
iedereen 1 doughnut?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New Yorkse specialiteiten? Je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van de bagel, het broodje met het gat in het midden dat zo onlosmakelijk met de Big Apple verbonden is. De bagel werd door joodse immigranten in de stad geïntroduceerd. Bagels bestaan in allerhande vormen en soorten. De klassiek New Yorkse bagel wordt belegd met roomkaas, gerookte zalm en ui.

Maar voor iedereen een bagel is nogal duur.

Je kunt dus een stukje vertellen over eten in New York en new yorkse specialiteiten. Zie daarvoor de bron.

Wat kan om uit te delen:
pretzels, een zoute snack, zijn populair. In New York wordt vaak de zachte variant ervan verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je zelf wat popcorn maken en dat uitdelen in de klas. Kost bijna niets en geeft een Amerikaans sfeertje.
Dan doe je dat bijvoorbeeld in grote kommen en laat iedereen er een handje uit nemen of je maakt kleine zakjes waar je de popcorn in doet. Geef het dan ter afsluiting van je spreekbeurt anders wordt het een puinhoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een Big Apple?

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry Mariekee, las net bij een van je andere vragen dat je pas een slotjes beugel hebt gekregen, zo'n Big Apple is dan geen goed idee :( !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die koekjes met stukjes chocolade erin. De naam ben ik even kwijt, maar ze zijn van oorsprong Amerikaans. Een pakje van 12 koekjes kost iets van 69 cent bij de Lidl en ze zijn erg lekker. (plat pakje met 4 stapeltjes van 3 koekjes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je chocolatechipcookies? ook een goed idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik schreef de Lidl maar ik bedoelde de Aldi. Ben er net geweest en heb effe voor je gekeken. Ze heten gewoon Chocolate Cookies en nu zitten er 16 in een pak voor 95 cent. Zijn echt heerlijk maar ik moet afvallen :-( dus niet gekocht. ;-)