Hoe heb ik het meeste profijt van reclame?

Op m'n auto is aan de achterkant reclame aangebracht, wat kan ik het beste doen:

1- met het verkeer meerijden
2- langzamer dan de rest
3- veel inhalen

of kijkt er niemand en maakt het geen zak uit?

Toegevoegd na 19 minuten:
N.B. degene met de meeste plusjes krijgt de "beste antwoord award" ter waarde van zegge en schrijven tien punten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel hard rijden, dan wordt er bij elke snelheidscontrole een foto van gemaakt.... ;-)

Antwoorden (6)

Op drukke plekken parkeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat gewoon meerijden dan het beste is, als je harder gaat denken mensen "wat is dat voor aso" en associëren dat met hetgeen waar je reclame voor maakt. Maar ik denk dat mensen sowieso niet echt op reclame letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk kijk ik nooit naar achterkanten van auto's, maar als er mensen zijn die dat wel doen kan je het best veel inhalen. Langzaam rijden irriteert veel mensen, dus zullen ze dat waar jij reclame voor maakt associeren met een geïrriteerd gevoel, en dat wil je niet hebben. Als je met het verkeer meerijdt zien minder mensen het. Veel inhalen helpt dan het best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de linkerbaan rijden en zo langzaamrijden dat iedereen rechts langs je heen moet hehe :). Maar als je ook daadwerkelijk klanten wil trekken zou ik je in laten halen op de rechterbaan scheelt nog een hoop brandstof ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het allemaal sowieso doen. maar ook zou ik lang voor een iemand blijven rijden. dan heb je een grote kans hij het opmerkt wand het moet voor zig blijven kijken, dus geef je hem ook de tijd om de reclame te kunnen bekijken en desnoods even op te schijven. mij valt reclame meestal gelijk op. dus blijf wel rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel tijdens spitsuren, dus in de files rijden. Dan blijf je lang voor een auto, waarbij de inzittenden uit verveling jouw logo opmerkt. Als je dan af en toe van rijbaan verandert en dus voor een ander auto, dan zien meer mensen jouw logo.