Wat betekent dit?

Ik zag dit op een bord staan... Google translate zegt "Stuur je geld op naar mij? Maar Bing zegt wat anders. Ik denk trouwens dat het Turks is. (zie foto)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
evet betekent in ieder geval Ja in het turks

Het beste antwoord

Ik heb het even voor je nagevraagd bij een Turkse jongen en het betekent :" Denk je dat het geld wat ik je stuur een verschil maakt? Ja! ".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Bij mij maakt google translate er dit van :
Sturen het geld kan een verschil maken ? Ja !

Toegevoegd na 6 minuten:
Dan is het waarschijnlijk : Kan geld sturen een verschil maken ? Ja !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de beschaaft Nederlandse vertaling: kan mijn opgestuurde geld een verschil maken? ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa, Gina heeft gelijk!