Hallo , ik ben op 22 December jarig. Wat is nou mijn sterrenbeeld? Volgens het ene blad ben ik een Boogschutter en dan weer een steenbok.

Sterrenbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.2K

Antwoorden (4)

Je sterrenbeeld is steenbok
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet hoe laat je geboren bent op 22 december kan je het (laten) uitrekenen op internet of door een astroloog.
Als je zo op de grens zit kan je niet zomaar zeggen: je bent Boogschutter of Steenbok. Dan moet je het nauwkeuriger berekenen.
Maar misschien kan je het al wel een beetje uit je eigen karakter opmaken?
Vaak is een Boogschutter extravert en wat onbezonnen, in vurig enthousiasme kan hij nogal eens tactloos zijn en ook zich intensief voor een doel inzetten.
Vaak is een Steenbok introvert, zeer bedachtzaam en zeker niet onbezonnen. Hij voelt zich al gauw verantwoordelijk, is vrij serieus en kan een wat droog gevoel voor humor hebben.

Voor hij kan ook zij ingevuld worden natuurlijk en wat ik hier zeg is zeer algemeen.

Maar misschien kom je er zo ook uit en anders, toch even laten berekenen als je zeker wilt zijn :-)
13 jaar geleden
Net was je nog op 23 september jarig, logisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps foutje sorry!
Dat ligt aan het jaar en het tijdstip waarop je geboren bent. Als je me die vertelt wil ik wel berekenen onder welk teken je precies geboren bent. Ik heb nog wat tabellen liggen uit de tijd, lang geleden, dat ik me een poosje met astrologie bezig gehouden heb. Sinds ik tot de conclusie gekomen ben dat er, ondanks vele inspanningen van serieuze (ex-)astrologen geen wetenschappelijke grond is voor astrologie neem ik het verschijnsel met een korrel zout, zeker de horoscooponzin in kranten en tijdschriften.

Mocht je er niettemin waarde hechten dan moet je beide horoscopen van de grenstekens combineren, hoewel ik vrees dat de uitkomsten dan nog waziger zijn van die tijdschrifthoroscopen.