Waarom zijn er geen Ja-Nee stickers?

Geen huis-aan-huis bladen maar wel reclame?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame is toch huis aan huis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf had als postbode geen zin om die stikers te lezen, dus vond het ook niet erg. Maar dit is wel een goede vraag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huis-aan-huis zijn krantjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn er wel volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet of de kat er wel blij van wordt, van die scherpe luchtjes van het reclamepapier.. ;)

Antwoorden (2)

Dat is een ongebruikelijke combinatie, meestal willen mensen wel op de hoogte zijn van het plaatselijke gedoe maar niet van wat er allemaal in de aanbieding is.

Als jij het andersom hebt, kun je proberen je sticker zelf zodanig te 'hacken' (lees: verknippen) dat er Ja-Nee staat. Een leuk experiment! De kans is groot dat de folderbezorgers het niet snappen, want die vouwen meestal de folders in de krantjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las die dingen inderdaad nooit, was wel 1 die dat had verknipt in mijn wijk, maar daar gooide ik gewoon de krant naar binnen :P. Beter is om zelf een plakkertje te maken(lees uitprinten) met het verzoek om geen kranten te ontvangen, maar wel reclame.
Omdat dat geen logische keuze is. Het plaatselijke nieuws kan van belang zijn. Bijvoorbeeld om te lezen welke straat afgesloten zal zijn in een bepaalde periode, of dat de gemeente goedkeurt dat het gebouw naast jouw huis gerenoveerd wordt. Maar reclame heb je in principe niet nodig, dus die kan best missen, en dat scheelt ook veel oud papier.
Maar als je dat wilt, kan je misschien de bezorger met een zelfgemaakte sticker daarvan op de hoogte brengen.
Amadea