Welke leuke extra's kan je noemen die een werkgever kan aanbieden aan zijn werknemers?

Ik ben op zoek naar concrete voorbeelden van originele personeelsvoorzieningen.

Doe jij als werkgever iets grappigs, goeds of heel bijzonders voor je mensen?
Of juist zo voor de hand liggend dat niemand er aan denkt?

Of heeft jouw werkgever personeelsvoorzieningen voor jou en je collega's geregeld die volgens jou uniek zijn?

Laat me dan weten wat dat is, en welke werkgever dat betreft.

Ik ben erg benieuwd!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een van mijn ex-werkgevers was een creditcard maatschappij. Elke werknemer in vaste dienst had recht op een creditcard die je gratis kreeg en waarmee je bij gebruik ook punten kon sparen waarmee je dan gratis of met korting iets kon krijgen. Ook kon je voor een jaarlijks bedrag lid worden van een personeelsvereniging die met flinke korting excursies en uitjes verzorgde. Er was ook een 3-maandelijks nieuwsfoldertje dat je informeerde over allerlei dingen die er actueel spelen, niet de kwartaalcijfers maar persoonlijke invalshoeken op actuele zaken, ook wie er getrouwd is , wie kinderen heeft gekregen, wie nieuw is in het bedrijf. Dit zijn denk ik, goede voorbeelden hoe een bedrijf binding kan scheppen met zijn personeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je voorzieningen voor in de kantine? Dan zou je kunnen denken aan Cup-à-soup apparaat, espreso . Of andere lekkere dingen. Of lekkere zitstoelen. Er zijn genoeg mogelijkheden.