hoe kom je van bkr registratie af ?

het is al 5 jaar geleden dat ik uit de bewindvoering ben,
moet ik de schuldeisers zelf aan schrijven of zo
ik heb geen idee over hoe of wat
en hoe schrijf je dan z'n brief
grtjs betty

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

je kunt de bedrijven waar het om gaat bellen en vragen of die contact opnemen met BKR om je uit te laten schrijven bij BKR.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met je bank. Als je aan kunt tonen dat de schulden die geregistreerd staan werkelijk afgelost of kwijtgescholden zijn (vonnis schuldsanering) dan regelt de bank dat de registratie verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het BKR heeft 4-coderingen. Voor uitleg en handleiding voor verwijdering, zie onderstaande bron.