Om het aantal gekken in Nederland met een wapen te handhaven. Helaas gaat dat niet altijd op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het nieuws over afgelopen weekend niet gelezen/gehoort? Dat zegt al meer dan genoeg denk ik! de vraag van waarom heb je een wapen nodig lijkt me beter op zijn plek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je geen wapen mogen hebben? Al ooit gehoord van jagen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig lopen in belgië nog heel wat dieren rond. Ik weet niet hoe dat in Holland zit. Hier zit hier vol van everzwijnen, herten, fazanten, bosduiven, houtduiven en konijnen.